Методичні рекомендації психолого-педагогічного консиліуму вчителям з профілактики дезадаптації першокласників до школи - Методичні розробки - Методична робота - Каталог статей - Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №89
П`ятниця, 09.12.2016, 16:37
Вітаю Вас Гость | RSS

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 89

Пошук
Наше опитування
Скільки вам років
Всього відповідей: 1702
Відвідувачі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

[ Повна статистика ]
Яндекс.Метрика

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » Методичні розробки

Методичні рекомендації психолого-педагогічного консиліуму вчителям з профілактики дезадаптації першокласників до школи
1. Враховувати вікові і індивідуальні психологічні особливості дітей.
2. Демонструвати власну віру в успіх дитини.
3. На перших етапах навчання уникати неуспішних оцінок.
4. Використовувати "системи фішок" і грамот в оцінюванні діяльності дітей.
5. Відділяти оцінки конкретного вчинку від оцінки особистості дитини.
6. Запобігати груповій критиці дитини або її робіт, а також порівнянь її помилок з постійними успіхами інших учнів.
7. Порівнювати якості роботи дитини тільки з її попередніми роботами.
8. Указуючи на помилки, намічати шлях до успіху.
9. Акцентувати увагу учня на його успіхах, перемогах.
10. Створювати ситуації успіху.
11. Надавати емоційну підтримку учням словами, поглядом, дотиком.
12. Запобігати частому використанню в мові слів-заперечень.
13. Підтримувати і заохочувати прояви активності в роботі на уроці у скутих, сором'язливих, тривожних дітей.
14. Важливо звертати увагу інших учнів на їхні успіхи, підвищувати їхній статус у класі.
15. Бажано не наполягати на публічних виступах і відповідях перед усім класом тривожних, невпевнених у собі дітей. Певний період їх можна включати в групи з 2 – 3 учнів, що разом будуть розповідати вірш, співати пісню і т. д., щоб вони відчули підтримку.
16. Для встановлення гарних відносин між дітьми в класі й формування в них конструктивних способів взаємодії можна проводити заняття на теми: "Знайомство. Як подружитися", "Що таке дружба?" і т. д. Така робота буде більш ефективною, якщо на заняттях використовувати інсценування ситуацій, обговорення, проказування почуттів за даними ситуаціями. Також корисними будуть заняття з використанням веселих, жартівливих командних ігор.
Категорія: Методичні розробки | Додав: Organizator (05.02.2013)
Переглядів: 511 | Теги: Методичні рекомендації психолого-пе | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Друзі сайту
Хмаринка тегів

School89 © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz