Урок №34 - Захист Вітчизни (10кл) - Уроки - Каталог статей - Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №89
Середа, 07.12.2016, 11:36
Вітаю Вас Гость | RSS

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 89

Пошук
Наше опитування
Скільки вам років
Всього відповідей: 1702
Відвідувачі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

[ Повна статистика ]
Яндекс.Метрика

Каталог статей

Головна » Статті » Уроки » Захист Вітчизни (10кл)

Урок №34


Завантажити 

Тема: Цивільний захист навчального закладу

Навчально-виховна мета: розказати учням про завдання і міс­це ЦЗ школи в системі загальнодержавних заходів захисту насе­лення, ознайомити їх з організацією ЦЗ школи, невоєнізованими формуваннями та їхнім оснащенням.

Навчальні питання:

1.    Організаційна структура цивільного захисту навчального за­кладу.

2.    Невоєнізовані формування навчального закладу.

Місце проведення: кабінет з предмета «Захист Вітчизни». Час: 45 хв.

Навчальні посібники: підручник «Захист Вітчизни», наказ директора школи «Про організацію ЦЗ школи».

Матеріальне забезпечення: наочні посібники «Цивільна обо­рона».

      ВСТУПНА ЧАСТИНА: 10-12 хв.

Шикування учнів рапорт командира взводу вчителеві, приві­тання, перевірка юнаків та їх зовнішнього вигляду.

Оголошення теми, мети та порядку проведення уроку. Стройове тренування: повороти під час руху.

      ОСНОВНА ЧАСТИНА: 28-30 хв.

Цивільна оборона в начальних закладах організовується згід­но з Положенням про функціональну підсистему «Освіта і наука України» Єдиної Державної система запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, затвердженими наказом Міністра освіти і науки від 17.01.2002 року 27.

Принцип організації ЦЗ навчального закладу такий самий, як і на об'єктах народного господарства, проте переважно з на­вчальною метою. Начальником ЦО навчального закладу є його • директор. Розроблено організаційну структуру ЦО навчального закладу, згідно з якою функціонують і навчаються структурні ланки формувань ЦО об'єкту.

За рішенням директорів навчальних закладів створюються та забезпечуються необхідними приладами та військово-технічним майном невоєнізовані формування, призначені для проведення конкретних видів невідкладних робіт у процесі запобігання та реагування на надзвичайні ситуації. Ці формування проходять спеціальні навчання, періодично залучаються до участі в прак­тичному відпрацюванні дій з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на своєму об'єкті разом із територіальними силами по­стійної готовності.

До невоєнізованих формувань зараховуються працездатні ро­бітники галузі, за винятком жінок, які мають дітей віком до 8 ро­ків, жінок з середньою та вищою медичною освітою, які мають дітей віком До 3-х років, та осіб, які мають мобілізаційні розпо­рядження. Кількість формувань за призначенням і чисельність їх

особового складу в структурному підрозділі — об'єкті цивільної оборони галузі — визначаються керівниками навчальних закладів.







 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА: 5 хв. Наголошення на темі, цілях уроку, якості їх освоєння; під­биття підсумків виконання стройових вправ учнями, їх участі в бесіді (відповіді).

   ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: вивчити конспект, підручник, с. 299-301.

При переломі плечової кістки необхідна іммобілізація (нерухомість) кістки руки. Якщо цього не зробити, рухомі відламка можуть пошкодити нерв і викликати параліч руки або пошкодити артерію. Шину накладають від хребта до пальців руки, беру, чи найближчі до пошкодженої кістки два суглоби — плечовий і ліктьовий, а при переломі нижнього кінця кістки — променево-зап'ястковий. Перед цим шину моделюють за зразком здорової руки, обгорнувши ватою чи будь-якою іншою м'якою підклад­кою. Шину прибинтовують до руки бинтом, руку підвішують на косинку.

Перелом передпліччя або підозра на нього потребує насамперед іммобілізації пошкодженої руки дротяною шиною. Накладають її від середньої третини передпліччя до кінчиків пальців. Якщо такої шини немає, можна використати дві фанерні дощечки або кар­тонки шириною в 3-4 пальці та довжиною від ліктя до пальців. Дощечки обкладають фланеллю або іншою м'якою тканиною та прибинтовують до передпліччя, закріпивши одну з внутрішньої, а другу на зовнішній поверхні долоні.

При підозрі на перелом хребта необхідно дотримуватися ви­ключної обережності. Якщо є можливість, слід оголити й оглянути спину потерпілого, однак не можна саджати хворого, примушува­ти його самостійно перевертатися та рухатися, бо під масою тіла хребет може зрушитися й ушкодити спинний мозок.

Транспортувати хворого бажано на широких ношах з твердим покриттям на спині.

   ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА: 5 хв.

Підбиття підсумків уроку, якості освоєння матеріалу; під­биття підсумків виконання стройових вправ учнями, їх участі в бесіді (відповіді).

   ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: вивчити конспект, підручник «Захист Вітчизни», с. 372-376.

 

Категорія: Захист Вітчизни (10кл) | Додав: vindisel (27.02.2011)
Переглядів: 4482 | Теги: ЦО, Організація цивільного захисту навч, Цивільний захист навчального заклад | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Друзі сайту
Хмаринка тегів

School89 © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz