Засідання
міського методичного об’єднання вчителів початкової школи
класів
інтенсивної педагогічної корекції
з теми
«Упровадження здоров’язберігаючих
технологій у навчально-виховний процес
класів інтенсивної педагогічної корекції
як шлях до успішного розвитку особистості
та збереження її здоров’я»
Мета
проведення:
- показати значимість
здоров’язберігаючих технологій у покращенні стану здоров’я учнів і якості
їх життя у процесі навчальної діяльності в класах ІПК;
- ознайомити з інноваційним
педагогічним досвідом вчителів КЗШ №89 з формування здорового способу
життя учнів класів ІПК як необхідної складової розвитку інноваційної
особистості;
- популяризувати досвід роботи
вчителів школи І ступеню з впровадження тренінгових та здоров’язберігаючих
технологій у навчально-виховний процес;
- окреслити шляхи інноваційного педагогічного керівництва процесом
формування здорового способу життя учнів класів ІПК, їх здоров’ятворчої
компетентності на основі врахування природовідповідних особливостей
розвитку школярів;
- презентувати найкращі методичні надбання педагогів навчального закладу
з формування здорового способу життя .
Дата проведення 27 січня 2010 року
Час проведення 11.00 – 14.40
Місце проведення
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №89,
вул. Іскрівська, 1-А, Довгинцівський район, 50054,
тел.: (0564) 442-05-73
План проведення
міського методичного об’єднання
вчителів початкової школи класів інтенсивної педагогічної корекції
...
Скористаймося
правилами проведення заходу !
1. Світ навколо нас вирує, а ми на цьому методичному заході
– тут і зараз – вчимося і обмінюємося досвідом.
2. Ми маємо право на помилку, бо ми вчимося на своїх
помилках.
3. Найдорогоцінніше, що у нас є, це – час, використаймо його
для себе
найефективніше!
4. Ми міркуємо позитивно.
5. Ми ділимося досвідом і думками.
Думки в
подарунок
·
Головним є
не предмет, якого Ви навчаєте, а особистість, яку Ви формуєте. Не предмет
формує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов’язаною з вивченням
предмета.
·
Вивчення
нового навчального матеріалу подавайте невеликими логічними частинами. Це
формує пізнавальний інтерес дитини.
·
На
виховання активності не шкодуйте ні часу, ні зусиль. Сьогоднішній активний
учень – завтрашній активний член суспільства.
·
Допомагайте
учням оволодіти найбільш продуктивними методами навчально-пізнавальної
діяльності, навчайте їх вчитися.
·
Слід
якомога частіше використовувати питання „чому?”, щоб навчити мислити критично:
розуміння причинно-наслідкових зв’язків обов’язковою умовою розвивального
навчання.
·
Пам’ятайте,
що насправді знає не той, хто переказує, а той, хто застосовує на практиці.
·
Привчайте
учнів думати та діяти самостійно. Поступово відходьте від механічного виконання
навчальних дій.
·
Творче
мислення розвивайте всебічним аналізом проблем, пізнавальні задачі розв’язуйте
кількома способами, частіше практикуйте творчі завдання.
·
Використовуйте
схеми, плани, щоб забезпечити засвоєння системи знань.
·
У процесі
навчання обов’язково враховуйте індивідуальні особливості кожного учня,
об’єднуйте в диференційовані підгрупи учнів з однаковим рівнем.
·
Вивчайте і
враховуйте життєвий досвід учнів, їх інтереси, особливості розвитку.
·
Навчайте
так, щоб учень розумів, що навчання є для нього життєвою необхідністю.
·
Пояснюйте
школярам, що кожна людина знайде своє місце в житті, якщо навчиться всьому, що
необхідно для реалізації її життєвих планів.
|