Мета: Формування в учнів
потреби у фізичному вдосконаленні; активізації до занять фізичною культурою і
спортом; пропаганда фізичної культури, як складової загальнолюдської культури,
здорового способу життя; виховання морально-вольових і психологічних якостей
особистості.
Місце проведення: святково прибраний спортивний зал, спортмайданчик. Всюди розвішані плакати
з пропагандою здорового способу життя, а також стінгазети на спортивну
тематику.
Учасники змагань: Змагання проводяться між учнями 8–11 класів. У кожній команді по 12
учасників (6–хлопців і 6–дівчат). Команди повинні мати свою емблему, девіз,
назву, групу підтримки з дотепними лозунгами, плакатами.
Суддівська бригада: До складу журі входять: члени ради колективу фізичної культури, класні
керівники, вчителі фізичної культури та допризовної підготовки, представник
адміністрації школи. Хід свята коментується по радіопередавачу. Перерви між
конкурсами заповнюються веселими піснями та музикою. За перемогу у конкурсі
нараховується 10–очок, за нічию 5–очок, за програш 1–очко. Перемога
визначається за сумою набраних очок у кожному конкурсі програми.
Порядок проведення свята.
Під музику козацького маршу, колонами по одному виходять
команди. Капітани команд рапортують членам журі про готовність до змагань.
Ведучий оголошує програму проведення свята.
Голова журі бажає всім перемоги і оголошує свято
відкритим.
Команди на чолі з капітанами ідуть до місця стартів і
шикуються в колони по одному.
Ведучий: Отже, команди,
увага – старт!
"Конкурс привітань”.
Команди по черзі виголошують свої привітання, девізи, демонструють емблеми,
стінгазети.
Оцінюється кожне з завдань окремо, а потім сумуються бали.
Гра "Виштовхни з кола”.
Команди шикуються в шеренгах по одному, обличчям одна до одної, на відстані
10-ти метрів. По середині між ними накреслене коло діаметром 3 метри. Капітан команди за
жеребом висилає будь-кого з учасників у коло.
Друга команда
теж відсилає когось одного в коло. Завдання цих двох учасників – виштовхнути
один одного за межі кола. Той, хто виштовхнув суперника отримує перемогу і приносить 10 очок своїй
команді. Гра закінчується тоді, коли кожен учасник команди побував у колі.
Переможцем вважається та команда, яка отримала більшу кількість очок.
Гра розвиває
силу, спритність, координацію рухів.
Естафета
"Баскетболіст.”
Команди
гравців розміщені в колонах по одному. Капітани тримають в руках баскетбольний
м’яч. По команді вони ведуть м’яч рукою, обводячи при цьому стійки. Обвівши останню стійку,
повертаються назад і передають естафету наступному учаснику і т. д.
Перемагає та
команда, котра швидше впоралась із завданням.
Естафета
розвиває спритність, швидкість, координацію рухів.
Естафета
"Спритні дівчата”
У цьому
конкурсі приймають участь тільки дівчата, вони шикуються в колони по одному, у направляючих в руках
обруч. По команді перші номери, біжать вперед, крутячи на талії обруч, добігши
до стійки повертаються назад виконуючи стрибки через обруч, як через скакалку,
далі передають обруч наступній учасниці команди, яка в свою чергу виконує ті
ж дії і т. д.
Перемагає та
команда котра першою виконала завдання.
Естафета
розвиває спритність, координацію рухів.
Естафета
”Вперед-назад”.
Учасники
стають спиною один до одного, захопивши партнера зігнутими в ліктях руками. По
команді команди прямують до прапорців (стійок), які розташовані на відстані
10–15 метрів від лінії старту-фінішу. Дійшовши до прапорців, повертаються
назад. На першому етапі один учасник рухається обличчям вперед, а
другий–спиною. На зворотному шляху
положення гравців змінюється.
Перемагає
пара, котра першою закінчила змагання.
Естафета
розвиває швидкісно-силові якості, силу.
Гра ”Хто
сильніший”. Гумовий
бинт, складений вдвоє прикріплюється до стовпа (гімнастичної стінки,
перекладини, брусів) так щоб було два кінці. На підлозі на відстані
50-сантиметрів один від одного, розставляють послідовно 10 городків (кеглів).
Гравець бере вільні кінці бинта і намагається відійти якнайдалі, збиваючи
ногами городки "кеглі”.
Виграє та
команда, гравці котрої збили в сумі найбільшу кількість городків.
Гра розвиває
силу.
Гра "Гонки
м’яча над головою”.
Команди
шикуються в колони по одному, паралельно одна одній. Гравці стоять на відстані
витягнутих рук. Кожен з тих, хто стоїть у колонах першим, тримає у руках м’яч.
По команді перші гравці передають м’яч над головою тим, хто стоїть позаду, а
ті, в свою чергу, передають м’яч над головою наступному учаснику гри і так
далі. М’яч повинен дійти до останнього гравця, який отримавши його, оббігає
колону і ставши спереду передає м’яч наступному гравцю і т.д.
Перемога
закріплюється за тою командою, котра швидше закінчила гонку.
Гра розвиває
спритність, координацію рухів.
Ведучий: А зараз
пропонується ”Спортивна вікторина”. За кожну правильну відповідь на запитання
команда отримує 10 очок
1) Які фізичні якості ви знаєте?
Спритність, швидкість, гнучкість, сила,
швидкісно-силові якості.
2) Які ви знаєте спортивні стилі плавання?
Вільний, кроль на грудях, кроль на спині,
батерфляй, брас, дельфін.
3) Розшифруйте поняття "Здоровий спосіб життя”.
4) Які види
спортивної боротьби ви знаєте?
Вільна, греко-римська, самбо, дзюдо.
5) За допомогою яких вправ розвивається
спритність?
6) Які ви
знаєте природні засоби загартовування, та який їх вплив на організм людини?
7) За допомогою яких вправ розвивається
гнучкість?
8) Які ви
знаєте способи стрибка у висоту з розбігу?
Переступанням, перекидний, перекатом,
фосбюрі-флоп.
9) Які види
першої долікарської допомоги при спортивних травмах ви знаєте?
10) Що таке руховий режим?
11) Які фактори, на вашу думку, найбільш
негативно впливають на здоров’я людини і як запобігати цьому впливу?
"Конкурс силачів”.
1.
Хто більше разів виконає згинання і
розгинання рук в упорі лежачи (хл.– від підлоги, д.– від гімнастичної лавки).
2.
Хто більше разів підтягнеться на перекладині
(хл.– високій, д.– низькій).
3.
Хто, сидячи за столом, перетисне руку
суперника.
4.
Хто більше разів зможе присісти на одній
нозі.
5.
Суперники стають обличчям один до одного,
тримаючи руками палицю у вертикальному положенні. За сигналом вони намагаються
перевести палицю у горизонтальне положення. Кому це вдається той і є
переможцем.
Естафета
"Сороканіжки”.
Команди
шикуються на лінії старту. Ведучий обв’язує кожну команду мотузкою. За сигналом
команди бігом рухаються до фінішної лінії.
Виграє та
команда, яка не впала і прийшла до фінішу перша.
Естафета
розвиває координацію рухів, спритність.
Естафета
”Приший гудзик”.
Команди
шикуються в колонах по одному. На відстані 15 метрів від стартової
лінії, на кріслі, стоїть тканина, 12 ґудзиків, голка і нитка. За сигналом
направляючий біжить вперед і пришиває на тканину один гудзик, після цього
повертається назад і передає естафету наступному гравцю і т. д. Гра
продовжується доти, доки всі учасники команди пришиють по ґудзику.
Перемагає та
команда, котра першою фінішувала.
Естафета
розвиває спритність, увагу.
"Пісенний
конкурс”.
У цьому виді
програми команди, вишикувавшись в колони по двоє, проходять стройовим кроком
повз глядачів і членів журі виконуючи при цьому бадьору пісню на спортивну
тематику.
Ведучий: Для підбиття
підсумків слово надається членам журі.
Завантажити