Четвер, 28.03.2024, 21:22
Вітаю Вас Гость | RSS

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 89

Пошук
Наше опитування
Скільки вам років
Всього відповідей: 1803
Відвідувачі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

[ Повна статистика ]
Яндекс.Метрика

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » Відкриті уроки

Фрагмент уроку математики у 3-Б класі ІПК

Савченко Наталія Володимирівна,

вчитель початкових класів

кваліфікаційної ІІ категорії  

Криворізької загальноосвітньої школи №89

 

Фрагмент уроку математики у 3-Б класі ІПК

 

Тема уроку: Засвоєння правил додавання і віднімання в межах 1000.

 

Мета: Закріплювати уміння розв′язування прикладів і задач додавання і віднімання в межах 1000; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, кмітливість, творчу самостійність, математичну мову; виховувати інтерес до навчання, бажання підтримувати колективні відносини.

 

Обладнання: картки – завдання для роботи у групах; картки із завданнями для самостійної роботи.

 

ХІД УРОКУ

 

1.ОРГАНІЗАЦІЙОРГАНИЙ МОМЕНТ

1.1   Привітання

Добрий день! В добрий час!

Рада, діти, бачить Вас!

Ви почули всі дзвінок?

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Ми веселі, бадьорі і будемо працювати старанно, гарно, на радість усім.

-          Поверніться, будь-ласка, один до одного і подаруйте один одному посмішку, поверніться, будь ласка, до наших гостей і подаруйте і їм свої щирі посмішки.

-          Зараз сядуть всі дівчата.

А за ними і хлоп’ята.

 

2.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

-          Діти, ви любите подорожувати? Тож я запрошую вас у чарівну подорож математичним потягом. Здійснемо цю захоплюючу подорож ми засобами математичних обчислень. Допомагати нам буде ваша, діти, кмітливість та любов до математичної науки.

Вашими вірними друзями під час подорожі повинні бути уважність, взаємодопомога, винахідливість.

-          У кожного з вас, пасажирів математичного потягу,  є свій проїзний журнал (це ваші зошити),  у них будете записувати свої спостереження і враження. Дороговказом буде підручник.

- Починаємо працювати в проїзних журналах, вказуємо час відправлення:

( Записуємо сьогоднішнє число та класна робота).

 Але наш потяг не готовий ще до відправлення. Тож визначемо девіз подорожуючих.

НАШ ДЕВІЗ: « Якщо хочете багато знати, треба дружно працювати».

 

3.Повідомлнення теми і завдань уроку

- Ми сьогодні продовжимо вивчати додавання  і віднімання у межах 1000.

Для досягнення мрії своєї, кожній людині потрібні… знання, в народі кажуть недарма: ЦАРИЦЯ НАУК - МАТЕМАТИКА!

План пропоную такий…

Вперед, до вершини мерщій!

4.Актуалвзація знань і умінь учнів

4.1. Перша зупинка нашого потягу буде називатися  «Каліграфічна хвилинка».Сядьте рівненько та приготуйтеся до подорожі.

Запишіть каліграфічно кожне число у вигляді суми розрядних доданків:

678, 453, 123, 540, 609, 777.

Але ви не можете продовжити рух до другої зупинки, якщо не отримаєте квиток у вигляді геометричних фігур, а саме трикутника, квадрата, кола та прямокутника.

Ви всі отримали квитки, тому продовжуємо рух до другої зупинки.

 

4.2. Друга зупинка нашого потягу має назву «Розумники», в якій треба розв′язати та перевірити себе, за допомогою виконання даного завдання.

У зошитах запишіть тільки правильну відповідь.

- Починайте виконувати, не витрачайте часу. Під час письма звертайте увагу на каліграфію написання та не забувайте, що головне - це ваша правильна постава, тож сядьте рівненько. Починайте виконувати дані приклади, звертаючи увагу на дії з розрядними доданками.

300+4          300-4          326+4  

300+40        300-40        326+12

300+400      300-100      326+128

- А зараз обміняйтеся своїми зошитами, і зробіть перевірку свого товариша. Якщо хтось помітить помилку, той має право написати правильну відповідь.

- За правильну відповідь, ви всі теж отримуєте додатковий проїзний квиток..

 

4.3. Наступна зупинка «Усмішка».

У кожного на парті лежить маршрут наступної зупинки, де треба буде виконати дане завдання, давши правильну відповідь на поставлені запитання, звертаючи увагу на таблицю множення. Правильну відповідь треба знайти в алфавіті та розфарбувати кольором. Той, хто правильно виконає математичні обрахунки,  дізнається назву наступної зупинки.

-          Так, яка назва нашої зупинки.

Дані запитання:

Скільки лап у 3 собак?     (12)

Скільки коліс у 4 машин?     (16)

Скільки вух у 5 зайців?     (10)

Скільки крил у 4 горобців?     (8)

Скільки ніг у 7 страусів?     (14)

Скільки очей у 2 мишок?     (4)

Скільки лап у 9 слонів?     (36)

- Так, хто скаже яка назва нашої зупинки.

Молодці, і за правильну відповідь ви теж отримуєте оцінки, у вигляді проїзних квитків.

 

4.4. Наступна зупинка «Наполегливі».

- Подорожуємо далі! Будемо працювати з дороговказом та проїзним журналом: з підручником та зошитом. Відкриваємо підручник на сторінці 94 під №613, та кладемо його на край парти, щоб не заважав нам працювати . Не забуваємо про правильне положення тіла під час роботи за партою.

Зараз наш маршрут пролягає продовж річки швидкого мислення. Щоб успішно пройти цим маршрутом, ви будете працювати біля дошки з коментуванням. Отже, зупинка під назвою «Наполегливі».

Той, хто не працює біля дошки, самостійно виконують завдання у зошитах.

Приклади 613

590-270          900-40          280+20

- За правильну відповідь отримуєте проїзний квиток у наступну подорож.

 

5. Фізкультхвилинка для очей

Потяг наш призупинився,

Пасажир уже втомився,

Зробимо на 2 хвилинки

Всі разом фізкультхвилинку.

 

Оченята роблять вправо

Вліво, вправо, вліво, вправо,

Потім вгору, потім вниз

Категорія: Відкриті уроки | Додав: vindisel (03.02.2011)
Переглядів: 10761 | Коментарі: 3 | Теги: в межах 1000, обчислювальні навички, відкритий урок математика, віднімання, математика урок, правила додавання | Рейтинг: 2.9/30
Всього коментарів: 2
2 наталі  
0
дякую за гарний урок, хочу побачити дальше.

1 марина  
0
fyt7uytg

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Друзі сайту
Хмаринка тегів

School89 © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz