П`ятниця, 19.04.2024, 20:28
Вітаю Вас Гость | RSS

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 89

Пошук
Наше опитування
Скільки вам років
Всього відповідей: 1803
Відвідувачі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

[ Повна статистика ]
Яндекс.Метрика

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » Відкриті уроки

«Комп’ютерна мозаїка»

Голуб Кирил Володимирович,

вчитель інформатики

кваліфікаційної категорії  «спеціаліст»

Криворізької загальноосвітньої школи №89

 

Школа початківця

Методична розробка заняття гуртка з комп’ютерної грамотності з учнями 4-Б класу ІПК

«Комп’ютерна мозаїка»

Тема: Колір у графічному редакторі «Paint»

Мета: ознайомити учнів із палітрою графічного редактора «Paint», з поняттям «основні і додаткові кольори»; навчити учнів користуватися палітрою графічного редактора «Paint»; розвивате логічне й алгоритмічне мислення; виховувати охайність.

Програмне забезпечення: програма «Paint».

Вимоги до учнів: знати алгоритм зміни кольору і вміти його застосовувати; уміти використовувати інструмент «Заливка»; знати алгоритм створення додаткових кольорів і вміти його застосовувати.

Хід заняття

 

І. Організаційний етап

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Колір має величезне значення в житті сучасної людини. Дуже часто від нього залежить зміна настрою, емоцій і навіть фізичного самопочуття людей.

Щодня ми перебуваємо в аурі кольорів: вбираємо очима яскраві обгортки та обкладинки журналів, п'ємо з розцяцькованих чашок щоденно каву, насолоджуємося фільмами та виставками, а ось напередодні свята Нового року  й самі прикрашали ялинку різнобарв'ям гирлянд та іграшок.

Та, попри усе, ми не задумуємося над тим, як на нас впливають ці кольори. А ми їх сприймаємо й на підсвідомому рівні. Адже відомий той факт, що колір несе в собі закодовану інформацію. Отже, кольори, як і емоції, мають свої плюси і мінуси.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

            Сьогодні у нас буде незвичайний урок. До нас завітали гості , майстри кольору – це Олівець-Малювець і Пензлик – Плямка. Вони допоможуть нам розібратися із розмаїттям кольорів, будуть нам допомагати на уроці і розповідати різні цікавинки.

            Олівець і Пензлик по черзі читають картки із значенням того, чи іншого кольору і роздають їхдітям.

Білий – Початок, чиста дошка, абсолютна свобода. Тому платя у нареченої є білим. Початок нового стану душі. Тому я вам пропоную запустити программу "Paint зайти в меню «открить» і відкрити файл під назвою – Розфарбувати.

 

·         Червоний – Життєдайність, всемогутність. Це барва спокою, колір лідерства, гідності.

·         Оранжевий – Добре самопочуття. Символізує теплоту і процвітання. Це колір тепла, вогню, волі і сили.

·         Жовтий – Радість, жвавість. Це колір сонця, прозріння.

·         Зелений – Впевненість. Найспокійніший колір. Це нерухомість, задоволення собою.

·         Блакитний - це колір неба і моря. Він часто пов’язується з глибиною і стабільністю. Символізує довіру, вірність, віру, мудрість, розум, правду, і небо.

·         Синій – Спокій. Це колір холоду і спокою

·         Фіолетовий - колір тісно пов‘язаний з духовною стороною людського життя, стимулює фантазію, несе в собі енергію та спокій одночасно.

·         Чорний – байдужість. Повна відмова, кордон, за яким припиняється кольорове життя.

·         Коричневий – Виснага. Імпульсивна сила оранжевого на тлі чорного завмирає.

 

 У кінці пропонується зєднати  ці картки (смужки) і виходить веселка, квітка (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій та фіолетовий).

Олівець розповідає цікавинку.

Вперше безперервний спектр на сім кольорів розбив Ісаак Ньютон. Це розбиття умовне і багато в чому випадкове. Скоріше за все, Ньютон знаходився під впливом європейської нумерології і ґрунтувався на аналогії з сімома нотами в октаві, сімома днями тижня (також на той час було відомо лише 7 планет сонячної системи).

Вчитель:

Тема нашого сьогоднішнього уроку: «Колір у графічному редакторі «Paint»»

Ко́лір (ба́рва) — суб'єктивна характеристика світла, яка відображає здатність людського зору розрізняти частоту електромагнітних коливань у області видимого світла. Сприйнятий колір залежить від його спектру та від психофізіологічного стану людини.

Нерідко наголошувалося, що дія кольору здійснюється не тільки через орган зору, але й через шкіру. Про це свідчать також і дані нейрофізіології та досліди зі сліпими, які своїм тілом відрізняють теплі кольори від холодних.

Пензлик розповідає цікавинку.

Білий пом'якшує та зволожує шкіру, це з давнини помітили жінки, що носили білий одяг.

Червоний корисний тим, хто легко застуджується та замерзає - він робить м'язи рухливими, а суглоби еластичними.

Рожевий колір допомагає травленню.

Помаранчевий надає значного омолоджувального ефекту. Також має благополучний вплив при порушеннях травлення і відповідає за наднирники, допомагає при астмі та бронхіті.

 Зелений допомагає боротися з пухлинами. Він заспокоює головний біль та лікує жовчкам'яну хворобу. Також володіє снодійною властивістю.

Блакитний - це антисептик, він ефективний при невралгічних болях. Цей колір відповідає за щитовидну залозу, горло і ніс. При проблемах з мовленням, горлом та голосом блакитний може допомогти доволі ефективно.

Жовтий відповідає за шкіру, сонячне сплетіння, печінку та нервову систему. Як не дивно, жовтий допомагає в боротьбі з целюлітом. Він сприяє виведенню з організму шлаків.

Синій відповідає за гіпофіз, хребет та спинний мозок. Це найсильніший антисептик зі всього спектру, а також найсильніший засіб від безсоння. Синій сприяє регенерації тканин.

Фіолетовий ефективний при будь-яких запальних хворобах, допомагає знизити частоту серцевих скорочень.

Сірий сам по собі використовується для лікування, але він також чудовий діагност та передвісник.

 

Відгадайте загадки:

-        У зеленому жакеті галасує в очереті, хоч і плавати мастак. А не риба і не рак. (Жаба)

-        Повзун повзе, сімсот голок везе. (Їжак)

-        Плавала, купалася, сухесенька зосталася. (Качка)

-        Улітку сірий, узимку білий. (Заєць)

-        Два серпи на голові, під шиєю мітла, женіть неробу скоріш, бо всі квіти обїсть. (Коза)

-        Не мотор, а гуде; не пілот, а летить; не гадюка, а жалить. Що це? (Бджола)

Фізкультхвилинка:

Ми писали і читали,

Малювали, рахували.

Стати рівно, витягнути руки вперед, у сторони, вгору.

От втомились, так втомились,

Аж голівки похилились.

Нахиляти голови вправо та вліво.

Ми свої втомили ніжки.

Адже не лежали в ліжку.

Підстрибувати на двох ногах.

Наші ручки зажурились –

Це від того. Що втомились.

Трясти руками.

Треба трошки відпочити,

Щоб знов науки вчити.

Потягнутись усім тілом і сіти на місця.

ДОСЛІД  ІЗ ДЗИГОЮ

При  обертанні розфарбованої дзиги можна спостерігати оптичні ефекти змішення і, навіть розкладання, кольорів на складові.

Якщо кольори розбиті по секторам, ми можемо спостерігати явище змішування кольорів і утворення нового, якого скажіть мені самі.

Пояснення побаченого: Ця оптична ілюзія відбувається через те, що мозок помилково відтворює області зміни чорного і білого кольорів як кольорові (перший досвід). Як ми вже вище говорили - білий колір є сумішшю всіх кольорів. Чорний колір - це відсутність кольору. Коли око бачить змащену комбінацію чорного і білого, він сприймає її як кольорову. Колір залежить від пропорції білого і чорного і від швидкості обертання.

    

Завантажити урок повністю_280Кб


Категорія: Відкриті уроки | Додав: vindisel (03.02.2011)
Переглядів: 1389 | Теги: колір в житті людини, графічний редактор, скачать урок інформатика, відкритий урок інформатика, розробка уроку Pain, колір інформатика | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Друзі сайту
Хмаринка тегів

School89 © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz