Творчий потнціал учителя - важливий фактор навчально-виховного процесу - Методичні розробки - Методична робота - Каталог статей - Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №89
П`ятниця, 09.12.2016, 10:42
Вітаю Вас Гость | RSS

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 89

Пошук
Наше опитування
Скільки вам років
Всього відповідей: 1702
Відвідувачі сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

[ Повна статистика ]
Яндекс.Метрика

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » Методичні розробки

Творчий потнціал учителя - важливий фактор навчально-виховного процесу

«ПОСЕРЕДНІЙ УЧИТЕЛЬ РОЗПОВІДАЄ.

ХОРОШИЙ УЧИТЕЛЬ ПОЯСНЮЄ.

КРАЩИЙ УЧИТЕЛЬ ДЕМОНСТРУЄ.

ВЕЛИКИЙ УЧИТЕЛЬНАДИХАЄ»

 

 1 раунд: починається з того, що кожному роздають аркуш паперу і пропонують:

v  Скласти аркуш навпіл і відірвати правий куточок;

v  Ще раз скласти аркуш і відірвати правий куточок;

v  Повторити це втрете;

v  Розгорнути витинанки і подивитись що вийшло в інших.

ЗАПИТАННЯ:

-          чи є дві абсолютно подібні витинанки?

-          Чи є ті, хто виконав вправу правильно?

-          Кого можна вважати поганими виконавцями завдання? Чому?

ВИСНОВОК:  ВСІ УЧНІ, ЯК І ВИТИНАНКИ, РІЗНІ, І ДО КОЖНОГО ПОТРІБЕН СВІЙ ПІДХІД.

  

 2 раунд: У теорії та практиці роботи шкіл є багато варіантів навчально-виховного процесу. Кожен автор вносить у навчально-виховний процес щось своє, індивідуальне. 

 

ТЕХНОЛОГІЯ – це наука про майстерність. Оволодіння новими технологіями потребує внутрішньої готовності вчителя до серйозної роботи в перетворенні передусім себе.

     Психологічна служба школи може здійснити анкетування вчителів з метою виявлення схильностей: віри в себе, стабільності, амбіційності, зосередженості, допитливості, прагнення незалежності, здатності до абстрагування тощо. Результати цього анкетування у відсотках повідомляють.

 

3 раунд: запропоновано вчителям навести приклад пасивних (метод готових знань), напівпасивних, активних методів навчання. 

 

4 раунд: вчителям пропонується поділитись досвідом щодо контрольного впровадження різних технологій навчання на уроках з різних предметів.

ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ – модель навчально-виховного процесу, в якому мети досягають шляхом максимального використання комп’ютерних технологій. Особлива цінність ІНТ полягає в неупередженості під час оцінювання знань учнів.

ОСОБИСТІСНО – ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ. (наявність варіативних програм. Введення факультативів і курсом за вибором.  Перехід на 12-бальну систему навчання. Введення семестрового навчання тощо.)

ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ. Її гасло «ЩО - ЯКЩО». Самостійними та спільними зусиллями розв’язувати різнобічні навчальні проблеми, збираючи знання звідусіль, сумніватись та перевіряти шляхом застосування.

 

КООПЕРАТИВНЕ НАВЧАННЯ. Групові форми роботи (але слід пам’ятати, що не всяка групова форма роботи є кооперативним навчанням).

 

5 раунд: Питання «Моя основна проблема пов’язана з творчістю в роботі, це…» вирішують за допомогою конвертної мозкової атаки.

    Вчителі поділяються на групи за кафедрами. Кожна група отримує конверт, на якому зовні написано «Моя основна проблема пов’язана з творчістю в роботі, це…»  Через 3-5 хвилин група має дійти спільного висновку щодо відповіді на нього й написати її як продовження речення. Потім конверти переходять до іншої групи (по колу), яка пише своє резюме щодо речення на конверті й вкладає його в конверт.  Наступна група читає тільки те, що написано зовні, й виказує своє ставлення до цього. Конверти знову йдуть по колу. Таким чином усі групи висловлюють своє ставлення до кожної думки колег. Скільки груп, стільки відповідей вкладають у конверт. Коли конверт повертається до свого власника, один представник групи зачитує всі думки. І потім відбувається обговорення.

 

6 раунд: гра « КУТИ».

    Вчителі діляться на 4 групи, які розташовуються в чотирьох кутах приміщення. Кожна група отримує олівець одного кольору та завдання за 3 хвилини написати:

1 група -  основні риси творчого вчителя.

2 група – що заважає вчителю творити.

3 група – що спонукає вчителя творити.

4 група – приклади творчості на уроках.

     За сигналом групи по колу переходять до іншого кута, знайомляться з думкою попередників, олівцем свого кольору дописують свою думку щодо нового питання. Так відбувається доти, доки група не повернеться до свого кута.

     Потім відбувається обговорення думок по колу, учасники відпрацьовують єдину думку з питань гри.

 

7 раунд: ЕКСПРЕС - РЕФЛЕКСІЯ 

потенціал учителя, учитель, вчитель, творчість

Категорія: Методичні розробки | Додав: vindisel (20.02.2011)
Переглядів: 953 | Теги: Творчий потнціал учителя, конкурс, фактор, семінар, вчитель, тренінг | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Друзі сайту
Хмаринка тегів

School89 © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz