Тема: Твої емоції - Відкриті уроки - Методична робота - Каталог статей - Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №89
Понеділок, 05.12.2016, 07:25
Вітаю Вас Гость | RSS

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 89

Пошук
Наше опитування
Скільки вам років
Всього відповідей: 1702
Відвідувачі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

[ Повна статистика ]
Яндекс.Метрика

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота » Відкриті уроки

Тема: Твої емоції

Оніщенко Наталія Володимирівна,

вчитель початкових класів ІПК

кваліфікаційної категорії «спеціаліст»

Криворізької загальноосвітньої школи  №89

 

Фрагмент уроку основ здоров’я у 2-В класі інтенсивної педагогічної корекції

 

Тема: Твої емоції

 

Мета: дати учням уявлення про роль позитивних емоцій у зміцненні здоров’я,

вчити дітей керувати своїми емоціями з метою зміцнення власного психічного здоров’я, умінню розпізнавати власні почуття під час спілкування з іншими людьми,

виховувати бажання дарувати позитивні емоції одне одному.

 

Тип уроку: повідомлення нових знань

 

Обладнання: предметні малюнки

 

Хід уроку

 

I. Організаційний момент

Звучить музика «Посмішка»

Слово вчителя:

Продовжуємо наш урок. Поверніться, будь ласка, один до одного і подаруйте сусідові щиру посмішку. А тепер, будь ласка, подаруйте свої чудові і радісні посмішки нашим шановним гостям, які завітали до нас.

А зараз сіли всі рівненько, гарненько, спинки вирівняли і починаємо наш урок.

 

Формування емпатійної здатності (емоційного настрою) учнів

Усміхніться всі!

Небу, сонцю, квітам, людям!

І тобі обовязково.

День щасливим буде!

Ми веселі, бадьорі і будемо працювати старанно, гарно, на радість усім.

 

Сіли всі рівненько, слідкуємо за своєю поставою та уважно слухаємо, що нового ми дізнаємося сьогодні на уроці основ здоров’я.

 

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

 

 - Діти, а ви любите подорожувати? На сьогоднішньому уроці ми помандруємо до країни емоцій, у якій пізнаємо відчуття, переживання та їх значення для нашого здоров’я. Будемо вчитись розпізнавати свої почуття та висловлювати їх. Це нам потрібно, щоб не завдавати шкоди своєму здоров’ю та здоров’ю оточуючих.

Кожному з вас країна емоцій подарує чарівну квітку. За кожну правильну відповідь ви будете отримувати по одній пелюсточці. Результатом вашої роботи на уроці стане квітка вашого успіху, скільки у неї буде чарівних пелюсток, залежить лише від вас. Тож вирушаймо у подорож.

Допомагати нам у подорожі нам будуть помічники - наші органи чуттів. Ви їх добре знаєте, тож відгадайте,їх?

- Сюди-туди повертає,

Хропе, сопе, часом чхає . (Ніс)

(На дошці плакат з намальованими органами чуттів)

Двоє дивляться, одне говорить, а двоє слухає.

/Очі, вуха, язик/

- Що ми відчуваємо цими органами? (Нюхаємо, смакуємо, бачимо, чуємо)

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Розповідь вчителя.

ЕМОЦІЯ – душевне переживання, почуття, хвилювання, що пов’язані з органами чуття людини. Відчуваючи неприємний запах, людина відчуває роздратованість, переживає неприємні емоції. Споглядаючи картини природи, захоплюється кольорами.Емоції супроводжують нас усе життя.

 

2.. Мандрівка країною емоцій

2.1.Станція «Музична»

 Звучить музика (Щебет пташок).

- Що ви чуєте? (Спів і щебет пташок).

- Які емоції у вас виникли під час прослуховування цих звуків? (Задоволення, радості, цікавості, насолоди).

 

2.2. Перегляд мультфільму

 - Усі ви любите дивитися мультфільми? (Так).

- Тож наступна зупинка у нашій чарівній мандрівці «Мультиплікаційна».

(Перегляд мультфільму «Ну, постривай!»

- А тепер які емоції у вас виникли? (Хвилювання, жалю до зайчика, злість та зневага до вовка).

 

3.1. Станція «Аромотерапевтична». (учитель запалює аромолампу).

- Які емоції ви відчуваєте зараз? (Приємні: задоволення, радість, бадьорість).

 

4.1. Частування цукерками.

- А тепер, діти, ми з вами опинилися на станції «Смаковита». І я хочу пригостити вас цукерками.

- Які емоції у вас виникли? (Радість, хвилювання).

- А під час смакування?(Насолода, задоволення).

 

5. Станція «Галерейна»

- Подивіться, будь ласка, на цей малюнок.

- Яким ви бачите хлопчика? (Злим).

- Які емоції він у вас викликає? (Негативні).

- Чому? (Тому що хлопчик зневажає собаку, знущається над нею).

- Подивіться на хлопчика та визначіть його настрій за мімікою обличчя? (Веселий, посміхається, бо отримав гарну оцінку).

Молодці! Тож яку емоцію він зараз переживає? (Емоцію радості).

- подивіться на наступний малюнок. Кого на ньому зображено? (Бабусю і її внучат).

- Що вони роблять? (Обнімають бабусю).

- Тож які емоції відчувають дівчата? (Емоція любові).

- А на цьому малюночку, що роблять діти? (Турбуються про бабусю).

- Які емоції вони відчувають? (Турботи, піклування).

- Що ви бачите на цьому малюнку? (Хлопчик поранився, а діти співчувають йому).

- Які емоції відчувають діти? (Співчуття).

 

6.А зараз, діти, ми потрапили до станції «Випробувальна»

В залежності від того, який вплив на стан людини має емоція, їх поділяють на негативні і позитивні. Тож ваше завдання – розподілити їх. Якщо емоція негативна, Ви кріпите її до «Хмаринки», якщо ж позитивна – до «Сонечка».

 

7. Станція «Успішного настрою».

- Діти, дуже часто ви засмучуєтесь через погану оцінку, або через образу товариша, переживаючи негативні емоції. Чи знаєте Ви секрети успішного настрою в таких життєвих ситуаціях?

Вправа «Відкритий мікрофон».

-          А мені мама казала, що треба пригадати щось приємне.

-          А мені казала бабуся, що можна послухати музику.

-          А мені казала вчителька, що можна перед дзеркалом зробити веселу гримасу.

-          А мені казав вчитель музики, що можна заспівати або станцювати.

-          А я вмиваюся, щоб змити поганий настрій.

-          А мені дала пораду Тетяна Володимирівна, що можна проспівати своє ім’я: Наталочка, Натуся.

-          Головне переконати себе, що як візьмешся до нової справи, на душі полегшає.

-          Як тільки відчуєш, що ти неспокійний, хочеться когось стукнути, є досить простий спосіб довести свою милу: обхвати долонями лікті і сильно прижми руки до грудей. Це поза стриманої людини.

 

А тепер подивіться на нашу гарну квіточку, скільки гарних пелюсточків у неї. Тож нехай ви у своєму житті будете лише успішними, емоційно врівноваженими і такими ж чарівними, як ваші квіти.

Категорія: Відкриті уроки | Додав: vindisel (03.02.2011)
Переглядів: 3550 | Коментарі: 1 | Теги: вчителю початкових класів, пед корекція, бажання, зміцнення здоровя, позитивні емоції, емоції, відкритий урок | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Друзі сайту
Хмаринка тегів

School89 © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz